Cookie beleid svTOP

De website van svTOP is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Return Policy

Return Policy Webwinkel

 

Hoe stuur ik een product retour?

U heeft 14 dagen bedenktijd om een ontvangen product retour te zenden. Wij kunnen u sneller van dienst zijn als u een retouraanvraag bij ons indient. Dit kunt u doen door contact op te nemen met [email protected]:

1. Neem binnen 14 dagen contact op met [email protected].

2. Vermeld uw ordernummer, anders kunnen wij uw retouraanvraag niet in behandeling nemen.

3. U ontvangt daarna van ons een adres en retourformulier. De instructies voor retourzending worden vermeld op dit retourformulier.

4. U dient het product ongebruikt en in de originele verpakking te retourneren. Het product dient compleet te zijn, inclusief alle onderdelen, accessoires, handleidingen, etc.

Binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending zal M2Wear (handelend onder svTOP) het aankoopbedrag van de door u geretourneerde artikelen EXCLUSIEF de verzendkosten, indien van toepassing, terugstorten. De kosten voor het retour zenden van uw bestelling komen voor eigen rekening. Hiervan uitgezonderd zijn retourzendingen van defect of verkeerd geleverde producten, hierbij worden de verzendkosten en retourkosten vergoed.

 

Het is niet mogelijk om de volgende artikelen retour te zenden:

· Producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig met uw specificaties;

Onvoldoende gefrankeerde pakketten zullen geweigerd worden.

 

Transportschade

Tijdens het transport kan, ondanks alle zorg die er aan wordt besteedt, het toch gebeuren dat uw pakket beschadigd raakt. Hierbij gaat het om de schade die aan de verpakking te zien is. Op het moment dat u bij aflevering van het pakket constateert dat de verpakking is beschadigd, meldt dit dan aan de chauffeur die uw pakket aflevert zodat hij hiervan een aantekening kan maken. Meldt vervolgens de transportschade altijd bij [email protected]. Wij nemen contact met u en de transporteur op om te bepalen hoe de transportschade het beste opgelost kan worden.

 

Garantiebepalingen

Bepaalde zaken vallen buiten garantie, zoals:

· Waterschade

· Val en stootschade

· Gebruikersschade door onkundig of onjuist gebruik

· Garantietermijn die verlopen is

· Ontbreken van onderdelen, garantiekaart of aankoopbewijs

· Artikelen waarvan de verzegeling verbroken is

 

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op door een mail te sturen naar [email protected].

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!